Меню

Посилання

 
Головна → Центр надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

Центр надання адміністративних послуг

розташований за адресою:

56401, Миколаївська область, смт Доманівка, вул.Леніна, 39 а, І поверх,

тел. (05152) 9-11-04, doman_cnap@ukr.net

 

 

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг:

Понеділок, середа – з 8.00 – до 17.00

Вівторок, четвер – з 8.00 до 20.00

П’ятниця – з 8.00 до 16.00

Субота – з 8.00 до 15.00

Неділя – вихідний день

Без перерви на обід

Центр надання адміністративних послуг Доманівської районної державної адміністрації створено розпорядженням голови райдержадміністрації від 20.04.2015 року № 91 «Про упорядкування структури Доманівської районної державної адміністрації» (з наступними змінами від 09.06.2015 за №138), як окремий структурний підрозділ райдержадміністрації, в якому адміністративні послуги надаються через адміністраторів шляхом їх взаємодії з суб`єктами надання адміністративних послуг.

 


  

Керівник Центру - Харченко Володимир Миколайович

 

Адміністратори Центру:

Подорога Ірина Олександрівна

Прийом заяв та видачу оформлених результатів надання адміністративних послуг суб'єктами надання адміністративних послуг здійснюються керівником та адміністраторами Центру надання адміністративних послуг Доманівської райдержадміністрації 

Адміністративні послуги, які надаються безпосередньо в Центрі надання адміністративних послуг через адміністаторів:

з питань державної реєстрації речових прав:

державний реєстратор Шишацький Олег Вікторович

з питань державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців:

державний реєстратор Мужеляк Наталія Олександрівна

з питань державної реєстрації земельних ділянок, отримання витягів, довідок:

державні кадастрові реєстратори Маханькова Маргарита Владиславівна і Мордовець Інна Василівна

Основними завданнями Центру надання адміністративних послуг є:

-         організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;

-         спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;

-         забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються суб`єктами надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг .

Основними завданнями адміністратора є:

-          надання суб’єктам звернень вичерпної інформації і консультацій щодо вимог та порядку надання адміністративних послуг;

-     прийняття від суб’єктів звернень документів, необхідних для надання адміністративних послуг, здійснення їх реєстрації та подання документів (їх копій) відповідним суб’єктам надання адміністративних послуг не пізніше наступного робочого дня після їх отримання з дотриманням вимог Закону України “Про захист персональних даних”;

-      видача або забезпечення у випадках, передбачених законодавством, передачі в інший зручний спосіб (засобами поштового зв`язку (рекомендованим поштовим відправленням) або за допомогою засобів телекомунікаційного зв`язку) суб’єктам звернень результатів надання адміністративних послуг (у тому числі рішення про відмову в задоволенні заяви суб’єкта звернення), повідомлення про можливість отримання адміністративних послуг, оформлених суб’єктами надання адміністративних послуг;

-         організаційне забезпечення надання адміністративних послуг суб’єктами їх надання;

-         здійснення контролю за додержанням суб’єктами надання адміністративних послуг строку розгляду справ та прийняття рішень;

-         надання адміністративних послуг у випадках, передбачених законом.

Порядок надання адміністративних послуг

показники роботи Центру надання адміністративних послуг Доманівської райдержадміністрації за перший квартал 2016 року

показники роботи Центру надання адміністративних послуг Доманівської райодержадміністрації за другий квартал 2016 року

показники роботи Центру надання адміністративних послуг Доманівської райдержадміністрації за четвертий квартал 2016 року



до верху