Меню

Пошук

Посилання

 
Головна → В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ПРОВЕДЕНО НАРАДУ З ГОЛОВОЮ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СЛЮЗ ТЕТЯНОЮ
2015-07-14 17:25:00

В РАЙДЕРЖАДМІНІСТРАЦІЇ ПРОВЕДЕНО НАРАДУ З ГОЛОВОЮ ДЕРЖАВНОЇ КАЗНАЧЕЙСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ СЛЮЗ ТЕТЯНОЮ

14 липня в актовій залі райдержадміністрації відбулась нарада з головою Державної казначейської служби України – Слюз Т.Я., на яку були запрошені керівники та головні бухгалтери розпорядників та одержувачів бюджетних коштів району. Разом з тим, на нараді біла присутня начальник Головного управління Державної казначейської служби України у Миколаївській області – Лук’яненко О.В., голова Доманівської райдержадміністрації – Іванченко В.М., заступник голови Доманівської райради – Делі Г.В.

На прохання Т.Я.Слюз доповідала начальник фінансового управління райдержадміністрації Зубачевська І.М.: про стан виплати заробітної плати та індексації по освітній та медичній субвенціях. В кінці своєї доповіді Ірина Миколаївна внесла пропозиції по оптимізації використання субвенцій в межах наявного ресурсу.

Тетяна Ярославівна звернула увагу присутніх на можливість прийняття рішення відносно обслуговування в Управлінні Державної казначейської служби України у Доманівському районі Миколаївської області або переходу розпорядників бюджетних коштів на обслуговування до державних банків, таких як «Ощадбанк» та «Укрексімбанк» й обов’язкову необхідність прийняття такого рішення до кінця поточного року. Відкрито пояснила всі недоліки та переваги, які зустрічаються клієнтам при наданні переваги державним банкам.

Основну увагу Тетяна Ярославівна приділила системі дистанційного обслуговування (СДО) розпорядників та одержувачів бюджетних коштів, наголошуючи на суттєвих її перевагах:

  • дистанційне обслуговування в органах казначейської служби України є безкоштовним на відміну від обслуговування в державних банках;
  • при застосування дистанційного обслуговування можлива значна економія часу;
  • заздалегідь виникаюча економія матеріальних ресурсів (канцелярських засобів та паперу, пального).

Проте, було чітко окреслено недоліки СДО, такі як:

  • залежність від наявності мережі Internet;
  • наявність трьох електронних підписів для візування електронних документів;
  • проблематична замінність посадових осіб.

Слюз Т.Я. розповіла про розробку певних проектів, серед яких: надання усім розпорядникам та одержувачам бюджетних коштів доступу в online-режимі до бази  стану рахунків та залишків на них.

Зупинившись на законодавчих  актах про об’єднання територіальних громад, у межах власної компетенції Тетяна Ярославівна обґрунтувала матеріальні переваги такого об'єднання. А в завершені наради було розглянуто електронне адміністрування ПДВ, яке здійснюється на базі центрального апарату ДКСУ.