Меню

Пошук

Посилання

 
Головна → ЄВГЕНІЙ ОСАДЧУК ВЗЯВ УЧАСТЬ У НАРАДІ ЩОДО СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ
2017-11-24 07:13:00

ЄВГЕНІЙ ОСАДЧУК ВЗЯВ УЧАСТЬ У НАРАДІ ЩОДО СТВОРЕННЯ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИХ ЦЕНТРІВ

23 листопада голова райдержадміністрації Євгеній Осадчук взяв участь у нараді щодо створення інклюзивно-ресурсних центрів та основних завдань реформування системи інституційного догляду та виховання дітей на Миколаївщині. Нарада проведена під головуванням першого заступника голови Миколаївської ОДА В’ячеслава Боня.

В’ячеслав Бонь акцентував, що рух, який започаткувала Марина Порошенко щодо впровадження інклюзивної освіти в Україні є надзвичайно важливим, і Закон України про освіту, який всебічно підтримує дітей з особливими потребами сьогодні надзвичайно гостро ставлять питання про створення у регіоні усіх необхідних умов для повноцінного навчання та реалізації дітей з інклюзією.

«Це дуже важливе питання: є діти, які тяжко хворі, і їм дійсно важко або навіть неможливо навчатися в загальноосвітніх навчальних закладах. Дитині необхідна увага з боку батьків, необхідно бути повноцінними у соціумі. Дитинство закінчиться, але їм необхідно буде дорослішати», - зазначив В’ячеслав Бонь.

Заступник голови ОДА наголосив, що розвиток інклюзивного навчання в області потребує системного характеру, саме задля цього при департаменті освіти і науки Миколаївської ОДА створено сектор з питань інклюзивної освіти. Він контролюватиме та допомагатиме райцентрам і ОТГ впроваджувати на місцях інклюзивно-ресурсні центри, які в свою чергу, стануть акумулятивним середовищем для педагогів і батьків, що займаються дітьми з особливими потребами. Крім цього, у кожному відділі освіти в області буде спеціаліст, який опікуватиметься питаннями інклюзивного навчання.

В’ячеслав Бонь наголосив, що основне завдання, яке ставить голова ОДА Олексій Савченко – це переведення дітей з навчання вдома, з інтернатного навчання до загальноосвітніх закладів. І, звичайно, створення відповідної інфраструктури та санітарних умов для дітей з особливими потребами.