Доманівська районна державна адміністрація оголошує конкурс на заміщення вакантної посади начальника комунального підприємства «Доманівське районне бюро технічної інвентаризації» Доманівської районної ради Миколаївської області (далі - Підприємство)
Місцезнаходження Підприємства : 56401, Миколаївська область, смт.Доманівка, вул..Центральна, буд.48
Основні напрями діяльності Підприємства є здійснення господарської діяльності для задоволення потреб фізичних та юридичних осіб територіальних громад Доманівського району в послугах, пов’язаних із технічною інвентаризацією, паспортизацією та оцінкою об’єктів нерухомого майна, незалежно від форм власності, державною реєстрацією прав власності на об’єкти нерухомого майна, наданням витягів з Реєстру прав власності на нерухоме майно з метою отримання прибутку, у порядку, передбаченому чинним законодавством.
До участі у конкурсі допускаються громадяни України, які мають:
- повну вищу інженерно-будівельну освіту за освітньо-кваліфікаційним рівнем спеціаліста або магістра;
- загальний стаж роботи не менше 10 років, або стаж роботи на керівних посадах , або за фахом – 5 років;
- вільно володіють державною мовою;
- навички роботи на комп’ютері на рівні досвідченого користувача;
- знання нормативно-правових актів у сфері інженерно-будівельної галузі.
- Документи приймаються протягом 30-ти календарних днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурсу на офіційному веб-сайті Доманівської районної державної адміністрації за адресою: смт. Доманівка, вул. Центральна, буд. 46 , каб. №109, додаткова інформація за телефонами 9-14-48, 9-16-86.
Перелік документів для участі у конкурсному відбору на посаду начальника комунального підприємства «Доманівське районне бюро технічної інвентаризації» Доманівської районної ради Миколаївської області:
- 1) заява на участь у конкурсі на ім’я голови конкурсної комісії;
- 2) заповнена особова картка працівника за формою П-2ДС з кольоровою фотокарткою 4х6 та автобіографія;
- 3) концепція розвитку і функціонування об’єкта комунальної власності на короткострокову та довгострокову перспективи, а також план заходів з підвищення ефективності його діяльності (у паперовому та електронному виді);
- 4) копія паспорта;
- 5) копія військового квитка (для військовослужбовців та військовозобов’язаних);
- 6) копія трудової книжки, засвідчена відповідно до чинного законодавства;
- 7) копії документів про освіту, підвищення кваліфікації;
- 8) довідка про відсутність судимості;
- 9) медична довідка щодо не перебування особи на обліку в психоневрологічних або наркологічних закладах охорони здоров’я;
- 10) згода на обробку персональних даних.
- Особи також можуть подавати конкурсній комісії додаткову інформацію стосовно своєї освіти, досвіду роботи, професійного рівня і ділової репутації (копії документів про присвоєння вченого звання, присудження наукового ступеня, характеристики, рекомендаційні листи тощо).
Заступник голови райдержадміністрації,
виконувач функцій і повноважень
голови райдержадміністрації А.П.Коваленко