Для того щоб стати на облік, достатньо відправити через мережу Інтернет пакет документів до обраного вами відділення.
Як це зробити?
- Завантажте з сайту Державна служба зайнятості дві заяви: про надання статусу безробітного та про призначення допомоги
- Роздрукуйте, заповніть та підпишіть особисто заяви
- Відскануйте їх (для цього можна використати безкоштовні додатки у Play Market чи App Store)
- Зробіть фото- чи сканкопії документів, необхідних для реєстрації
- Заархівуйте усі документи в єдиний файл та надішліть його на email центру зайнятості. Можна обрати будь-який центр зайнятості, зручний для обслуговування, незалежно від реєстрації місця проживання
- Очікуйте відповіді та тримайте зв’язок з вашим кар’єрним радником
- Впродовж 10 робочих днів після карантину подайте оригінали документів до центру зайнятості
Бланки заяв, перелік необхідних документів та контакти центрів зайнятості можна знайти за наступним посиланням: https://bit.ly/3bVOSxy
Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.