Для того щоб стати на облік, достатньо відправити через мережу Інтернет пакет документів до обраного вами відділення.
Як це зробити?
- Завантажте з сайту Державна служба зайнятості дві заяви: про надання статусу безробітного та про призначення допомоги
 - Роздрукуйте, заповніть та підпишіть особисто заяви
 - Відскануйте їх (для цього можна використати безкоштовні додатки у Play Market чи App Store)
 - Зробіть фото- чи сканкопії документів, необхідних для реєстрації
 - Заархівуйте усі документи в єдиний файл та надішліть його на email центру зайнятості. Можна обрати будь-який центр зайнятості, зручний для обслуговування, незалежно від реєстрації місця проживання
 - Очікуйте відповіді та тримайте зв’язок з вашим кар’єрним радником
 - Впродовж 10 робочих днів після карантину подайте оригінали документів до центру зайнятості
 
Бланки заяв, перелік необхідних документів та контакти центрів зайнятості можна знайти за наступним посиланням: https://bit.ly/3bVOSxy
Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.