Увага: конкурс вакансій!
У Миколаївській області формується нова структура - регіональний Центр розвитку місцевого самоврядування. Подача документів для участі в конкурсі завершується через 2 дні
Конкурс оголошено на 4 вакансії: офіс-менеджера, бухгалтера (по 07.12.2016 р. включно), експерта з регіонального розвитку, експерта з питань децентралізації (по 11.12.2016 р.).
Організатор конкурсу - Міністерство регіонального розвитку, будівництва та ЖКГ України разом з Програмою ЄС для України з розширення прав і можливостей на місцевому рівні, підзвітності та розвитку «U-LEAD з Європою», яка спільно фінансується Європейським Союзом та його державами-членами (Німеччина, Швеція, Польща, Данія) і реалізується Німецьким товариством міжнародної співпраці (GIZ) ГмбХ (Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit (GIZ) GmbH) та Шведським агентством з питань міжнародного співробітництва і розвитку (SIDA).
ОФІС-МЕНЕДЖЕР (повний робочий день:
- Потрібен високомотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням та організацією роботи Миколаївського офісу Центру розвитку місцевого самоврядуваннята та підтримки співпраці й координації з Центральним офісом установи (м. Київ). Обов`язки (повний робочий день):
• Підтримка ефективної роботи регіонального відділення (координація нарад співробітників, документація і подача заявок, пошук інформації в інтернеті, листування)
• Тісна співпраця з офісом і співробітниками Центрального офісу установи, а також з регіональними координаторами
• Сприяння в організації поїздок (планування, замовлення та викуп квитків, бронювання готелів, підготовка всіх відповідних документів і т.д. звіти)
• Логістичний супровід та організація заходів, таких як семінари, тренінги, візити делегацій і конференцій в регіоні
• Підготовка контрактів та закупівель офісного матеріалу і т.д.
• Переклад документів та під час зустрічей з української на англійську та навпаки
- Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта
• Не менш 2 років досвіду роботи на аналогічній посаді
• Досвід у бюджетуванні та досвід закупівель ( для потреб офісу)
• Досвід з організації заходів та відряджень, подорожей
• Відмінне володіння англійською мовою є обов'язковим, високий рівень української мови
• Хороші навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків
• Досвід роботи в міжнародних організаціях чи вітчизняних неприбуткових / громадських організаціях є додатковою перевагою
• Надійність, конфіденційність, гнучкість і стресостійкость
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації і мотивації
Початок роботи: орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 р.
Резюме англійською мовою та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати на наступну електронну адресу: [email protected] Останній день подачі резюме - до кінця робочого дня 07.12.16 р.
БУХГАЛТЕР
Потрібен високо мотивований, інноваційний працівник для вирішення питань, пов'язаних з утриманням та організацією роботи Миколаївського офісу та для підтримки тісної співпраці та координації з Центральним офісом установи (м. Київ).
Діяльність:
• Координація діяльності в сфері фінансів / бухгалтерського обліку відповідно до П(С)БО та бухгалтерського законодавства, у т.ч.;
• Забезпечення фінансового планування, контролю та обліку за допомогою бухгалтерського програмного забезпечення;
• Забезпечення внутрішньої ревізії та ведення системи обліку ( внутрішнього контролю);
• Створення ефективної співпраці з центральним офісом та підтримка зв’язку між українськими підрозділами (повний перелік - на сайті http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752
Кваліфікаційні вимоги:
• Повна вища освіта в області бухгалтерського обліку;
• Мінімум 3 роки досвіду роботи на аналогічній посаді в неприбутковій організації;
• Вільне володіння українською мовою;
• Досвід та знання стосовно застосування бухгалтерського та податкового законодавства в неприбутковій організації;
• Відмінне знання бухгалтерського програмного забезпечення 1С;
• Відмінні навички роботи з комп'ютером, включаючи Microsoft Office Suite і додатків;
• Досвід роботи в міжнародних організаціях є додатковою перевагою;
• Відмінні комунікативні та презентаційні навички;
• Конфіденційність при обробці даних та інформації;
• Надійність, гнучкість і стресостійкість;
• Високий ступінь лояльності, самоорганізації, вміння працювати в команді;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні (для написання звітів);
Початок роботи: Орієнтовно з 15.12.2016. Термін дії контракту до кінця грудня 2017 року. Резюме та супровідний лист, що пояснює Вашу мотивацію, для роботи на даній посаді потрібно надіслати на наступну електронну адресу: [email protected] Останній день подачі резюме - 07.12.16 р.
ЕКСПЕРТ з питань РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ
Для консультаційної та експертної підтримки при впровадженні реформи місцевого самоврядування, адміністративно-територіальної реформи, децентралізації повноважень центральних органів виконавчої влади та реформи державної регіональної політики.
Основні обов’язки: надання підтримки у формі консультацій та навчання з питань, що стосуються розроблення регіональної стратегії розвитку та плану заходів з її реалізації, стратегій розвитку об’єднаних територіальних громад, розроблення та реалізації проектів місцевого та регіонального розвитку, міжмуніципальної та міжрегіональної співпраці. Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.
Кваліфікаційні вимоги: Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра;
Особливі вимоги (бажано): досвід у сфері розроблення та реалізації стратегій місцевого та регіонального розвитку, а також проектів місцевого/регіонального розвитку.
Необхідні знання: законодавство України з питань регіонального розвитку та місцевого самоврядування; загальні принципи формування місцевих бюджетів та встановлення місцевих податків; принципи та умови добровільного об’єднання громад та їхнього функціонування; основні фактори економічного зростання на місцевому та регіональному рівнях; загальноприйняті інструменти та механізми сприяння місцевому та регіональному розвитку; Регіональна політика ЄС: основні характеристики та інструменти впровадження; Структурні та інвестиційні фонди ЄС.
Необхідні вміння та навички: організаційні та комунікативні навички;
- розвинуті соціальні компетенції, що забезпечують ефективну взаємодію у професійному та політичному оточенні;
- навички у галузі стратегічного аналізу та планування;
- навички та практичний досвід у сфері управління проектами;
- проведення публічних зборів та навчальних заходів;
- спроможність протистояти стресу та витримувати високе робоче навантаження;
- вміння злагоджено працювати в колективі;
- володіння українською мовою;
- принаймні середній рівень (В1/В2) володіння англійською мовою.
Компетенції: ініціативний підхід; державницька позиція – свідома активність у досягненні встановлених цілей, що узгоджуються з державними інтересами; стратегічне бачення – спроможність мислити наперед, глибоко аналізувати проблеми, спроможність прогнозувати наслідки та результати подій; креативність – спроможність розробляти інноваційні та реалістичні стратегії використання додаткових ресурсів органами місцевого самоврядування;
Детальніше - на сайті http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752
Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі в групу експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу [email protected] з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань регіонального розвитку>. Відбір експертів здійснюватиме Комісія, до складу якої входять представники Мінрегіону, ЄС, GIZ, а також зовнішній експерт з питань управління людськими ресурсами та секторальний/технічний експерт з питань, пов’язаних з цією посадою, на підставі: наданих резюме; результатів тестування когнітивних здібностей та особистісних характеристик; співбесіди з Комісією; вирішення кандидатом запропонованої задачі.
ЕКСПЕРТ З ПИТАНЬ ДЕЦЕНТРАЛІЗАЦІЇ
Заявки на участь у конкурсному відборі необхідно подати до 11 грудня 2016 р.
Основні обов’язки: Консультаційна та координаційна підтримка з питань децентралізації у регіонах. Експерти будуть:
Надавати підтримку на місцевому та регіональному рівнях в рамках комплексного аналізу та гармонізації нормативно-правової бази для реалізації державної політики;
- Надавати аналітичну підтримку і консультації з різноманітних завдань децентралізації;
- Координувати діяльність з іншими експертами щодо вдосконалення чинної нормативно-правової бази або проектів нормативно-правових актів, які прямо чи опосередковано впливають на реалізацію децентралізації на місцевому та регіональному рівнях;
- Аналізувати регіональні і місцеві системи планування, інвестування та розвитку, а також надання послуг;
Розробляти послідовні і практичні рекомендації щодо впровадження пов’язаних з децентралізацією реформ. Детальніше: http://decentralization.gov.ua/news/item/id/3752
Необхідна кваліфікація: Ступінь бакалавра/спеціаліста/магістра; Значний досвід у сфері стратегічного планування і управління, в т.ч знання принципів багаторівневого управління (multi-level governance), розвитку потенціалу; розвитку потенціалу; Знання про державне управління в Україні на національному, регіональному та місцевому рівнях і/або про діяльність організацій громадянського суспільства та/або міжнародних організацій.
Інші вимоги: відсутність конфлікту інтересів щодо вищезазначених завдань; відсутність судимості; можливість частих поїздок і активна, практична підтримка процесів розвитку в заданому регіоні.
Претендентам, які бажають подати заявку на участь у конкурсному відборі експертів з регіонального розвитку, необхідно надіслати вичерпне резюме і заповнену анкету з урахуванням зазначених вище кваліфікаційних вимог до 18.00 за київським часом 11 грудня 2016 року у формі електронного файлу на адресу [email protected].ua з темою у форматі <Прізвище, ініціали / Експерт з питань децентралізації>.
Прес-служба Миколаївського офісу реформ.