Меню

Пошук

Посилання

 
Головна → Тетяна Стахевич провела нараду з керівниками підприємств перевізників щодо дотримання карантинних вимог в умовах пандемії COVID-19
2020-10-12 09:52:53

Тетяна Стахевич провела нараду з керівниками підприємств перевізників щодо дотримання карантинних вимог в умовах пандемії COVID-19

У п’ятницю, 09 жовтня, за дорученням голови Миколаївської ОДА Олександра Стадніка, виконувач функцій і повноважень голови Миколаївської облдержадміністрації, заступник голови облдержадміністрації Тетяна Стахевич провела нараду з керівниками підприємств перевізників щодо дотримання карантинних вимог у громадському транспорті.

На нараді також були присутні заступник міського голови Юрій Андрієнко, представники головного управління Національної поліції Миколаївської області, управління Укртрансбезпеки у Миколаївській області, ГУ ДСНС України в Миколаївській області та інші.

На початку Тетяна Стахевич розповіла, що засідання проводиться згідно рішення комісії ТЕБ і НС від 29 вересня 2020 року на якій було визначено створення мобільних робочих груп за участю працівників Національної поліції, патрульної поліції, Укртрансбезпеки, фахівців управління інфраструктури Миколаївської облдержадміністрації для огляду транспортних засобів, які надають послуги з перевезення громадян у місті Миколаєві. Ці мобільні робочі групи здійснювали перевірки, як громадяни та водії дотримуються карантинних заходів під час знаходження в транспорті та за результатами цих перевірок у м. Миколаєві була виявлена негативна тенденція.

Представник патрульної поліції доповів, що у ході роботи мобільних групи частіш за все стикалися з агресією містян. За його словами практично усі маршрути працюють з грубими порушеннями- перевищують кількість пасажирів, багато з яких без ЗІЗ. Представниками поліції на всіх маршрутах було проведено роз’яснювальну роботу як з водіями, так і з пасажирами.

Представник Укртрансбезпеки запропонував для вирішення проблеми нестачі місць у міському транспорті у часи пік додати кількість транспортних одиниць на маршрути. Заступник міського голови Юрій Андрієнко доповів, що це буде можливо тільки збільшивши кількість комунального транспорту. Також він додав, що сьогодні повністю задіяно комунальний транспорт. «У місті працює 670 одиниць громадського транспорту, а це найбільший показник з початку карантинних обмежень», - зазначив він. 

Головний державний санітарний лікар Миколаївської області Володимир Клочко звернувшись до присутніх нагадав, що сьогодні у Миколаївській області вже більш п’яти тисяч хворих на COVID-19, 364 з яких тільки за минулу добу. Вже померло від страшної недуги 105 чоловік, епідпоріг перевищений більш ніж у чотири рази, а ліжкомісць для хворих залишається все менше.

«З такими показниками вже у наступну п’ятницю рішенням Державної комісії ТЕБ та НС Миколаїв потрапляє у «червону» зону. За умовами карантинних обмежень буде повністю обмежено рух міського транспорту, закриті ТРЦ, кафе,  ресторани та інше», - зазначив він.

«Сьогодні саме головне - це не втратити роботу, адже якщо ми потрапляємо до «червоної» зони, то ваша робота автоматично зупиняється», - звернулася до перевізників Тетяна Стахевич. Вона закликала їх провести роз'яснювальну роботу з водіями, аби ті в свою чергу не допускали у маршрутний транспорт громадян, які не користуються масками.

Тетяна Стахевич нагадала керівникам підприємств перевізників про необхідність дотримання карантинних обмежень, а це й температурний скринінг водіїв, і дотримання масочного режиму та не перебільшення допустимої кількості пасажирів. Вона звернула увагу на те, що окрім масочного режиму також має проводитися дезінфекція транспорту, адже вірус залишається на поверхнях до 72 годин і запропонувала в обов'язковому порядку обробляти дезінфікуючими засобами транспорт на кінцевих зупинках.

«У нас ще є можливість призупинити швидке розповсюдження вірусу. Я звертаюся до вас з проханням бути разом із владою для того, щоб боротися з несвідомими громадянами. Ми на вас покладаємось, що ви нам допоможете», - закликала керівників підприємств перевізників Тетяна Стахевич.