Меню

Пошук

Посилання

 
Головна → Т. КУШНІР: - «МИ МАЄМО ПРАВО НА ГАРНІ ДОРОГИ»
2013-07-31 11:06:00

Т. КУШНІР: - «МИ МАЄМО ПРАВО НА ГАРНІ ДОРОГИ»

 Саме під такою назвою голова райдержадміністрації  Т.  Л.  Кушнір  провів  зустріч  з  сільськими  головами, відповідно до виконання дорученняПрезидента України щодо проведення капітального ремонту доріг.  Метою  засідання  стало обговорення  питання  проведення  комплексного ремонту доріг на території району.

«Ми  маємо  і  повинні  виконувати  свої  зобов’язання перед автомобілістами, адже стан доріг в тій чи іншій місцевості показує обличчя влади. Мені дуже приємно чути від наших гостей, які відвідують Доманівщину, позитивні відгуки  про  районну  мережу  автомобільних доріг в порівнянні з іншими районами. Звичайно,  і  в  нас  існують  проблемні  питання  з якістю доріг. Зокрема це стосується Козубівки,  Новоселівки,  Богданівки  та  Олександрівки.  Нам  потрібно  докласти  спільних зусиль  для  поліпшення  якості  доріг  до  цих населених  пунктів»  —  зазначив  голова  райдержадміністрації.

У  ході  засідання  сільські  голови  обмінялися досвідом, обговорили стан використання  коштів  на  проведення  поточних  та  капітальних  ремонтів  доріг  комунальної  і  державної  власності,  співпраці  з  при бузькими гранкар’єрами та філією «Доманівський райавтодор»,  перспективний  план  капітальної реконструкції доріг на 2014 рік.

Відповідно  до  використання  субвенцій  на виконання робіт з будівництва, реконструкції, ремонту  та  утримання  вулиць  і  доріг  комунальної  власності  в  Доманівському  районі, станом на 29 липня поточного року виділено коштів: — з державного бюджету — 621,6 тис. грн.,з них на капітальний ремонт — 422,7 тис.грн., поточний ремонт — 198,9 тис. грн.; — з обласного бюджету — 257,3 тис грн., з них на капітальний ремонт — 175 тис. грн., на поточний ремонт — 82,3 тис. грн..

Використано на проведення поточного ремонту сільськими радами 73 тис. грн. (Фрунзенська — 16,6 тис.грн., Козубівська — 15,1 тис.грн., Царедарівська — 16 тис.грн., Сухобалківська — 25,3 тис.грн.). Розпочата робота у цьому напрямку буде продовжуватися і надалі.