7 серпня заступник голови райдержадміністрації Н.Фалько провела нараду щодо розгляду стану звернень громадян до органів виконавчої влади.
В нараді взяли участь керівники структурних підрозділів райдержадміністрації.
«Завдання Президента України для всіх органів влади у центрі і на місцях – приділити зверненням громадян більше уваги, щоб громадяни розуміли, що жодне звернення не залишиться поза увагою органів виконавчої влади. Адже робота місцевої влади направлена на відстоювання їх інтересів», - зазначила Н.Фалько.
Про проведену роботу із зверненнями громадян доповіла головний спеціаліст роботи із зверненнями громадян юридичного відділу апарату райдержадміністрації А. Кузніченко.
Протягом січня – липня місяця поточного року мешканцями району було надіслано 36 письмових звернень, що становить 44,4 % від загальної кількості всіх звернень, в порівнянні із таким же періодом 2012 року їх кількість збільшилася на 2 звернення. Із них дев’ять звернень на урядову «гарячу лінію», два до Адміністрації Президента України, вісім звернень до облдержадміністрації, одне - направлено Мінрегіону України, одне звернення до головного управління санітарно епідемічної служби в Миколаївській області, два на адресу редакції газети «Сільські Вісті», одне звернення до обласної ради, чотирнадцять звернень на адресу районної державної адміністрації.
В разі надходження звернень від інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв України розгляд їх здійснюється особисто головою райдержадміністрації. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне звання України “Мати-героїня”. Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Їх кількість становить 41 звернення в минулому році - 17.
Основні питання, з яких звертаються громадяни під час особистих прийомів:
1. Про зміну режиму автобусного сполучення.
2. Про ремонт дороги.
3. Про матеріальну допомогу для лікування.
4. Про доплати «Дітям війни».
5. Про пільговий проїзд автобусним сполученням.
6. Про безпідставне відключення будинку від електромережі.
7. Про недопущення закриття ДНЗ.
8. Про телефонізацію кімнати в будинку для людей похилого віку.
9. Про допомогу в забезпеченні лікування в госпіталі.
За звітний період вирішено позитивно питання у 15 зверненнях, 53 - надані роз’яснення, 2- відмовлено у розгляді, решта – 11 знаходяться на контролі.
«Всі звернення відпрацьовано вчасно без порушень терміну розгляду, а ті, що потребують додаткового розгляду знаходяться на контролі», - зазначила Н. Фалько підбиваючи підсумки засідання.