Меню

Пошук

Посилання

 
Головна → ЧОМУ ДЛЯ ПІДПИСАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ БЛАНКИ НЕ ПОТРІБНІ? МОЗ ВІДПОВІДАЄ НА ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ПРО ВИБІР ЛІКАРЯ
2018-03-19 11:57:00

ЧОМУ ДЛЯ ПІДПИСАННЯ ДЕКЛАРАЦІЇ БЛАНКИ НЕ ПОТРІБНІ? МОЗ ВІДПОВІДАЄ НА ПОШИРЕНІ ЗАПИТАННЯ ПРО ВИБІР ЛІКАРЯ

Міністерство охорони здоров’я розповідає, де взяти бланки декларацій і хто їх заповнюватиме, чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації і які документи треба мати з собою.

Коли будуть бланки декларацій у мого лікаря?

Для підписання декларації бланки не потрібні - декларації укладаються виключно в електронній формі. Водночас підписати декларації можна лише з лікарями, заклади яких підключились до системи «Електронне здоров’я» (список підключених закладів можна переглянути ТУТ. Щодня до системи приєднуються нові медзаклади.

Я самостійно маю вносити свої дані у систему?

Ні. У кожному підключеному до «Електронного здоров‘я» закладі ПМД буде визначена уповноважена особа, яка вносить дані у систему: в різних медзакладах це може бути або реєстратор, або медсестра, або лікар тощо. Тож пацієнту треба просто прийти у медзаклад з необхідними документами і мобільним телефоном.

Які документи мені потрібні, щоб підписати декларацію?

Щоб підписати декларацію, вам потрібно мати паспорт, податковий номер і мобільний телефон. Якщо ви плануєте підписати декларацію з педіатром чи сімейним лікарем для своєї дитини, то вам також знадобиться свідоцтво про народження дитини.

Чи потрібен комп'ютер і доступ до інтернету, щоб підписати декларацію з лікарем?

Для укладання декларацій потрібен комп’ютер, підключення до інтернету і принтер, щоб роздрукувати примірники декларацій. Їх має забезпечити медзаклад. Також кожен заклад ПМД має визначити уповноважену особу, яка вносить дані у систему - реєстратора, медсестру чи лікаря тощо.

Чи потрібно попередньо записуватись на підписання декларації?

Ні, попередній запис не потрібен. Єдине, що вам потрібно - прийти у медзаклад з паспортом, податковим номером і мобільним телефоном.

Як буде відбуватись процедура підписання - кожен заклад ПМД визначає самостійно. Наприклад, медзаклад може прийняти рішення, що декларації підписуються у звичному режимі роботи медзакладу, або визначити години прийому для підписання декларацій.

Зверніть увагу, що заклад, у якому працює обраний вами лікар, має бути підключеним до системи «Електронне здоров’я». Уточніть цю інформацію у реєстратурі або у лікаря, або перевірте самостійно на сайті.

Докладніше: Як українці обиратимуть терапевтів, педіатрів і сімейних лікарів