Станом на 30 листопада до Доманівської райдержадміністрації надійшло 131 звернення від громадян, у минулому році їх кількість складає 161 звернення.
Протягом одинадцяти місяців поточного року мешканцями району було надіслано 50 письмових звернень, що становить 38,2 % від загальної кількості всіх звернень, в порівнянні із таким же періодом 2011 року їх кількість зменшилась на 29 звернень. Із них шість звернень на урядову «гарячу лінію», одне на гарячу лінію голови облдержадміністрації, три звернення до Адміністрації Президента України, одне звернення до обласної ради, дев’ять до облдержадміністрації і тридцять звернень на адресу районної державної адміністрації.
Особлива увага також приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
Їх кількість складає 39 звернень.
З метою постійного контролю за організацією роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян райдержадміністрацією проводяться перевірки в селищній і сільських радах, управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації відповідно до затвердженого головою райдержадміністрації графіка (проведено вісімнадцять перевірок).
Постійно діючою комісією з питань розгляду звернень протягом звітного періоду проведено одинадцять засідань.
За січень – листопад місяць 2012 року питома вага звернень, розглянутих на особистих та виїзних прийомах, складає 61,8 % .
За звітний період позитивно вирішено питання у 36 зверненнях, 74 – надані роз’яснення, 21 – перебуває у стані розгляду.
Черговий щомісячний виїзний прийом громадян проведено керівництвом райдержадміністрації. 12 листопада в Маринівській сільській раді провів виїзний прийом громадян перший заступник голови райдержадміністрації Г.В.Делі та 29 листопада 2012 року в Прибузькій та Акмечетській сільських радах (в приміщеннях сільських рад) – проведено виїзні прийоми громадян головою райдержадміністрації.
Жителів вказаних сільських рад хвилювали ряд питань , а саме:
- отримання матеріальної допомоги на лікування;
- невиплата соціальних виплат на дітей;
- отримання пенсії по втраті годувальника;
- розрахунки за здані в оренду земельні паї.
Керівництвом райдержадміністрації було уважно громадян вислухано та надані доручення керівникам відповідних служб щодо вирішення проблем, порушених у зверненнях громадян.