Меню

Пошук

Посилання

 
Головна → ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО АГРАРНОГО РЕЄСТРУ ЗАКРІПЛЕНО НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ
2020-11-12 15:16:54

ФУНКЦІОНУВАННЯ ДЕРЖАВНОГО АГРАРНОГО РЕЄСТРУ ЗАКРІПЛЕНО НА ЗАКОНОДАВЧОМУ РІВНІ

4 листопада поточного року, на засіданні Верховної Ради України прийнято у другому читанні законопроєкт № 3295, який створює єдину державну інформаційну систему – Державний аграрний реєстр, а також удосконалює та розширює державну підтримку для сільгоспвиробників.

Новий Закон розширює коло потенційних отримувачів державної підтримки, зокрема, у сфері тваринництва, садівництва, аквакультури та органічного виробництва. Це сприятиме збільшенню кількості фермерських та інших дрібних господарств у структурі аграрного виробництва, підвищенню їх конкурентоздатності та збільшенню податкових надходжень до місцевих бюджетів.

Так, документ передбачає:

визначення принципів, на яких надається державна підтримка (прозорість, публічність, цільове використання наданих коштів);

виключення положень із закону, які стосуються державного цінового регулювання;

запровадження законодавчих підстав для функціонування Державного аграрного реєстру;

надання права на отримання бюджетної тваринницької дотації суб’єктам, які займаються козівництвом;

надання можливості отримання державної підтримки суб’єктам, які займаються аквакультурою, ведуть органічне виробництво, використовують зрошення, вирощують овочі, плоди та ягоди;

запровадження можливості підтримки виробників, які постраждали внаслідок надзвичайних ситуацій техногенного та природного характеру;

уточнення положень щодо виправлення помилок Державного земельного кадастру з використанням програмного забезпечення Державного аграрного реєстру.

Державний аграрний реєстр - це електронний майданчик, який сприятиме створенню прозорої системи державної підтримки аграріїв, зробить взаємодію між державою та сільськогосподарським виробником простою, доступною, зручною та простежуваною.

За допомогою Аграрного реєстру планується надавати державні сервіси, спростити доступ до банківського фінансування та програм кредитних гарантій, а також запровадити програми державної підтримки й оцінювати їх ефективність.