Меню

Пошук

Посилання

 
Головна → НАТАЛЯ ІВАНЦОВА: «НАД ВИРІШЕННЯМ ПРОБЛЕМ, ЯКІ ПОРУШУЮТЬ ЖИТЕЛІ НАШОЇ ОБЛАСТІ У СВОЇХ ЗВЕРНЕННЯХ, МИ ПРАЦЮЄМО СИСТЕМНО»
2013-08-10 16:14:00

НАТАЛЯ ІВАНЦОВА: «НАД ВИРІШЕННЯМ ПРОБЛЕМ, ЯКІ ПОРУШУЮТЬ ЖИТЕЛІ НАШОЇ ОБЛАСТІ У СВОЇХ ЗВЕРНЕННЯХ, МИ ПРАЦЮЄМО СИСТЕМНО»

 6 серпня заступник голови облдержадміністрації Наталя Іванцова провела нараду із  заступниками голів райдержадміністрацій та заступниками міських голів (міст обласного значення).

На початку наради було розглянуто стан виконання в Миколаївській області завдань і доручень Президента України щодо вирішення питань громадян, які звернулись до Глави держави у рамках проекту «Діалог з країною».

Заступник голови облдержадміністрації довела до присутніх, що в ході опрацювання та проведення аналізу звернень громадян, які надійшли на адресу Адміністрації Президента України в рамках проекту «Діалог з країною» за період з 14.02.2013 по 22.02.2013 отримано та опрацьовано 142 звернення жителів Миколаївської області.

Більшість авторів звернень - пенсіонери (43%). Від громадян, які мають встановлені законодавством пільги, - жінки, яким присвоєно почесне звання України «Мати-героїня»,  від багатодітних сімей надійшло 3% звернень. Від інвалідів війни, учасників бойових дій, учасників війни - 22 звернення, або 15%.

Найбільше звернень - з питань соціального захисту – 17,6% від загальної кількості звернень, передусім щодо надання матеріальної допомоги, оформлення і виплати різних видів соціальної допомоги, визначення соціального статусу.

Питання комунального господарства – 23%, насамперед стосовно надання неякісних послуг житлово-комунальними підприємствами, проведення ремонту у багатоповерхових будинках та обслуговування будівель, підвищення тарифів на комунальні послуги.

Питання благоустрою та будівництва – 16%, зокрема щодо проведення ремонту доріг, газифікації населених пунктів. Крім того, 14,7 % звернень - відносно отримання житла.

Характерними прикладами звернень міських жителів є питання поліпшення житлових умов, плати за житло та комунальні послуги, експлуатації та ремонту житлового фонду, ліфтів, забезпечення житлом, оформлення соціальної та матеріальної допомоги, забезпечення ліками. Жителі сільської місцевості звертаються за допомогою у вирішенні питань щодо паювання землі (у т.ч. оформлення державних актів на землю) та видачі майнових паїв, передачі в оренду земельних та майнових паїв, надання матеріальної допомоги, призначення, перегляду розміру пенсії, призначення і виплати соціальних видів допомоги, газифікації населених пунктів, налагодження водозабезпечення, ремонту доріг.

За результатами розгляду звернень проведено аналіз, який показує, що ні одне із звернень не залишено поза увагою.

Заступник голови облдержадміністрації навела конкретні приклади вирішення проблем жителів області.

Під час розгляду зазначеного питання представники Доманівського та Первомайського районів доповіли, як у районах вирішені проблеми, порушені їх земляками у рамках проекту «Діалог з країною».

Наталя Іванцова відзначила, що під час вирішення питань, порушених жителями області, вдалось в цілому покращити роботу із зверненнями громадян, модернізувати її. «Тепер над вирішенням проблем, які порушують жителі нашої області у своїх зверненнях, ми працюємо системно, підключаючи до роботи із заявниками соціальних працівників на місцях. І це стосується всієї роботи із зверненнями громадян, а не тільки тих, що надійшли у рамках проекту "Діалог з країною"», - наголосила заступник голови облдержадміністрації.