17 лютого під головуванням голови райдержадміністрації Т.Л. Кушніра проведено нараду з керівниками структурних підрозділів райдержадміністрації та територіальними органами міністерств і відомств. Розглянуто питання стану реалізації завдань Президента України щодо роботи із зверненнями громадян у Доманівському районі.
Відкриваючи засідання голова райдержадміністрації Т.Л. Кушнір довів до відома присутнім, що:- «У 2013 році мешканцями району було направлено чотири звернення до Адміністрації Президента України в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» за участю Президента України В.Ф.Януковича. В своїх зверненнях до Президента України, громадяни порушують питання, а саме: водопостачання села, його газифікація та ремонт доріг; про матеріальну допомогу для проведення ремонтних робіт у квартирі; набуття права власності на майно - майновий пай; відмова у наданні субсидії. Всі звернення в рамках телевізійного проекту «Діалог з країною» об’єктивно та невідкладно опрацьовані фахівцями відповідно наданих доручень та вказаних термінів. По всіх порушених питаннях надані роз’яснення та письмові відповіді заявникам».
«Особлива увага приділяється вирішенню проблем, з якими звертаються ветерани війни та праці, інваліди, громадяни, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, воїни – інтернаціоналісти,багатодітні сім’ї, одинокі матері та інші громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки. Звернення цієї категорії громадян знаходяться на моєму особистому контролі, жодне з цих звернень не залишиться поза увагою, адже наша спільна справа – це турбота про людей», - наголосив очільник району.
Зі звітною інформацією про результати роботи зі зверненнями громадян виступила керівник апарату райдержадміністрації О.М. Максютенко.
За звітний період до Доманівської райдержадміністрації надійшло 135 звернень від громадян, у минулому році їх кількість складає 143 звернення, до селищної та сільських рад 1089 звернень у минулому році 1130.
Протягом 2013 року мешканцями району було надіслано 256 письмових звернень, що становить 20,9 % від загальної кількості всіх звернень, в порівнянні із таким же періодом 2012 року їх кількість зменшилась на 29 звернень, в тому числі до райдержадміністрації надійшло 50 письмових звернень, що на 9 звернень менше в порівнянні з минулим роком (в 2012 році – 59 звернень).
В поточному році зареєстровано два звернення від інвалідів Великої вітчизняної війни. Питання вирішені позитивно.
З метою постійного контролю за організацією роботи із зверненнями громадян та додержання законодавства про звернення громадян райдержадміністрацією проводяться перевірки в управліннях, відділах та інших структурних підрозділах райдержадміністрації. За 2013 рік проведено одинадцять перевірок. Під час перевірок надаються відповідні консультації та методична допомога.
З метою проведення широкої роз’яснювальної роботи з питань реалізації громадянами права на звернення та особистий прийом при райдержадміністрації функціонують “гарячі лінії”, в січні – грудні 2013 року проведено 13 “гарячих ліній” - зареєстровано одне звернення.
Систематично працює “телефон довіри” за номером 9-29-00. За звітний період зареєстровано три телефонних звернення. З питання відключення світла, відновлення роботи радіозв’язку – вирішені позитивно, та питання допомоги в отриманні довідки про стаж роботи для оформлення на пенсію – перебуває на контролі до остаточного вирішення.
За 2013 рік питома вага звернень, розглянутих на особистих та виїзних прийомах, складає 63,0 % (всього звернень 135).
Основні питання, з яких звертаються громадяни під час особистих прийомів це питання про . про зміну режиму автобусного сполучення, про ремонт дороги, про матеріальну допомогу для лікування, про доплати «Дітям війни», про пільговий проїзд автобусним сполученням.
У 2013 році вирішено позитивно питання у 31 зверненнях, 95 - надані роз’яснення, 1- відмовлено у розгляді, решта – 8 знаходяться на контролі.
Підводячи підсумки засідання Тарас Леонідович наголосив: - « З питань з яких найчастіше звертаються громадяни потрібно проводити посилену інформаційну кампанію з залучення засобів масової інформації, це дасть змогу громадянам зрозуміти нормативні акти у сфері як соціальної допомоги так і майнових відносин».